Forums > Queen + Adam Lambert > Queen and Paul Rodgers to play Argentina in November?

forum rss feed
Author

Walter B. user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 741 posts
add to buddy list send PM

Posted: 17 May 08, 13:00 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

According to a post on Taringa.net Q+PR are to play Argentina the 22nd and 23rd of November. Here is the original post:

Señores me hice miembro de Taringa exclusivamente para comunicar esta noticia, la cual, es semi desconocida para la gran mayoria de fanaticos de .
No voy a expresar aca mis sentimientos ni mucho menos. Solo quiero que toda esa gente que ama o amo a QUEEN a Freddie, Brian, Roger y John, sepan que el 22 y 23 de Noviembre Queen (Brian May y Roger Taylor) junto a Paul Rodgers vienen a nuestro pais. 27 años despues de nuevo aca.

No lo digo yo... aca esta el audio del mismisimo Brian May confirmandolo, es cortito pero contundente. Dice algo asi como que la gira empieza en septiembre (sale un nuevo disco con la voz de Paul en varios temas "The Cosmos Rock" creo) en Europa y termina a fin de año en sudamerica incluyendo a Argentina (se sabia desde hace un tiempito que tambien tocaran en Brasil).

Audio de Brian:
http://www.bemol.com.ar/brianmay.mp3

Si se te cae una lagrima o varias como me paso a mi no esta mal...

Tengo 23 años y mi sueño se va a hacer realidad. Es algo increible.
Desde ya les adelanto que el show del 23 va a tener un tono de emotividad muy alto, ya que el 24 de noviembre se cumplira un nuevo aniversario de la desaparicion fisica de Freddie (17 años).

Ojala esta noticia les haya alegrado el corazon a aquellos que como yo no tuvieron la suerte de estar presentes en 1981 y que ver a Brian y a Roger signifique un sueño que esta muy cerca de hacerce realidad.

POR FAVOR PIDO QUE SI ALGUIEN QUIERE DEJAR COMENTARIO ACERCA DE QUE VIENEN A ROBAR PLATA Y TODO ESO NO LO HAGA...

Amo a esos tipos y nunca crei poder verlos...

Gracias Freddie, Brian, Roger y John.

(source: http://www.taringa.net/posts/musica/1233711/Queen-+-PR-En-Argentina___.html)

YourValentine user not visiting Queenzone.com
registered July 27th 2001
YourValentine
Deity: 7611 posts

Posted: 17 May 08, 14:34 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Yes, I think that this is true. According to an inofficial but very reliable source Queen + PR play in the Estadio Velez Sarsfield in Buenos Aires two nights on November 21st and 22nd (maybe 22nd and 23rd is correct, not sure about that.)

There is also unconfirmed information about a concert in Santiago, Chile in the Estadio Nacional and another concert in Sao Paulo, Brazil before the free concert in Rio on November 30th. Hopefully, there will be even more dates in South America.

Let's keep our fingers crossed for the faithful fans in South Anmerica.

I do not want any google ads here.

Maruga user not visiting Queenzone.com
Maruga
Royalty: 1705 posts

Posted: 17 May 08, 14:52 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I thought Brian appologized for not coming to Argentina and Chile, because they would only come to Brazil.

Life Is A Bitch...

Yara user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1430 posts

Posted: 17 May 08, 14:56 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Maruga wrote:

I thought Brian appologized for not coming to Argentina and Chile, because they would only come to Brazil.

Yeaaaaaaahhhhhrrrrrooooooaaawrooowww!!!!!

I'm going to see them, I can't believe that...!

[shaking already]

Yaaaarrooowwww! (Yara with the tiger spin now).

Argentina, Chile and Brazil are so close, they can come to all three countries, and fans here wouldn't complain, I'm sure!

LOVE YOU, GUYS!

Yara
Maruga user not visiting Queenzone.com
Maruga
Royalty: 1705 posts

Posted: 17 May 08, 15:11 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

That's the news I had... but well, I hope they can come to my country... The problem is where...

Lately Estadio Nacional haven't been borrowed for concerts, because they prefer to keep the grass in perfect condition.

Life Is A Bitch...

vilardeboys user not visiting Queenzone.com

Rocker: 25 posts

Posted: 17 May 08, 17:50 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

GOOD SAVE WALTER B.!!!

Bo Alex user not visiting Queenzone.com
Bo Alex
Bohemian: 494 posts

Posted: 17 May 08, 20:33 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

That would be awesome! A dream come true. Let's pray for Brian and Roger again in Argentina!!!

A man who learnt how to teach, but forgot how to learn.

A la grande le puse cuca!!
Arnaldo "Ogre-" Silveira user not visiting Queenzone.com
Arnaldo
Deity: 2254 posts

Posted: 18 May 08, 10:24 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Wonderful news! I am planning to follow them as much as possible during this South American tour. =:^)~

Cheers,

Ogrito-

Keep Passing the Open Windows
PabloArg user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 127 posts

Posted: 18 May 08, 10:42 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Me too

Posted: 18 May 08, 13:59 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

They should come to see us all! We all love them so much. And Argentina, it has been such an important country in Queen's career, so it'd be really sad if they didn't go there, but if they do come to Brazil (I can't barely believe they're coming, I think I'll have heart issues and will be unable to attend the gig!!!), well, people from Chile and Argentina could come in and we'd like make a huge reception for them, and the other way around too - I hope they go to all countries, though, Chile, Argentina and Brazil, so close to each other, well.

I LOVE YOU GUYS: BRIAN, PAUL, ROGER, AND ALL YOU GUYS FROM CHILE AND ARGENTINA TOO. :-)))

Yara
Bo Alex

Posted: 18 May 08, 14:41 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Yara wrote:

They should come to see us all! We all love them so much. And Argentina, it has been such an important country in Queen's career, so it'd be really sad if they didn't go there, but if they do come to Brazil (I can't barely believe they're coming, I think I'll have heart issues and will be unable to attend the gig!!!), well, people from Chile and Argentina could come in and we'd like make a huge reception for them, and the other way around too - I hope they go to all countries, though, Chile, Argentina and Brazil, so close to each other, well.

I LOVE YOU GUYS: BRIAN, PAUL, ROGER, AND ALL YOU GUYS FROM CHILE AND ARGENTINA TOO. :-)))

I love you too Yara, you 're the kindest person of all Queenzone...

Vali user not visiting Queenzone.com
Vali
Deity: 2053 posts

Posted: 18 May 08, 14:43 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Wow! I hope all this info comes true !

All the Queen fans from south america deserve this, and I can´t wait hearing / watching any recording coming out from this shows

Bring out the charge of the love brigade
Voice of Reason 2014 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1058 posts

Posted: 19 May 08, 10:43 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

This would be great if it happened!

Good luck to you all in South America!

"Build your muscles as your body decays!"
Bo Alex

Posted: 19 May 08, 17:56 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

hay alguna novedad Walter???
es raro xq no salio en ningun otro lado la noticia, ese audio de Brian es autentico??

x favor no jodan con los sentimientos de la gente...

NoOneButMe user not visiting Queenzone.com
NoOneButMe
Bohemian: 245 posts

Posted: 19 May 08, 22:42 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Well, those are very good news for Queen fans in America, so I think Mexico and some other countries will also be included.

Viva Queen !!!

Saludos.

Rafael.

Only the good die young !!!

Posted: 19 May 08, 23:54 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

NoOneButMe wrote:

Well, those are very good news for Queen fans in America, so I think Mexico and some other countries will also be included.

Viva Queen !!!

Saludos.

Rafael.

It'd be beautiful if they included Mexico too. It'd be a gorgeous concert. Let's hope they come to see and play to us all! :-))))))

Yara
AriMolesto31 user not visiting Queenzone.com

Be Gentle, I'm a newbie: 1 posts

Posted: 20 May 08, 01:10 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Hola gente. No hablo muy bien ingles asi que les dejo mi comentario en castellano.
Asi como me hice miembro de taringa para anunciar la noticia, debido a la repercucion en esta pagina me vi obligado a hacerme miembro tambien.

Lo que dije no es ninguna mentira. Ya se venia comentando hace 1 año. En el 2007 debido a la carrera universitaria, Brian pospuso todo.

El 22 y 23 de Noviembre vienen a la Argentina. Hasta el mismo Brian dijo que el show del dia 23 va a tener un grado de emotividad muy alto (ya sabemos porque). No lo digo yo solo, en la pagina de Brian habia aparecido un comentario en el que decia que aprovechando la presentacion en Brasil por el concierto 46664 del dia 30 de Nov podian visitar nuestro pais.

Finalmente lo confirmo, el audio es totalmente autentico. Ya lo anunciaron ademas en Rock and Pop, Kabul y Aspen (radios de primer nivel que se limitaron a decir que: "Queen confirmo su visita a la Argentina para fin de este año")...

Amigos, yo aca les doy las fechas y el lugar 22 y 23 de Noviembre en la cancha de Velez.

Acuerdense de mi cuando esten viviendo ese sueño que para muchos como yo, significa ver a Brian y a Roger.

Por mi parte ya me decidi me pido una semana de vacaciones por adelantado para seguir bien de cerca todo...

Un abrazo queeneros... y crean porque es verdad!

ADIO!

arilombardo@hotmail.com

Bo Alex

Posted: 20 May 08, 11:31 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Ojala q sea ciero todo lo q decis, te creo xq estoy muy ilusonado con esta noticia...si es verdad es para hacerte un monumento....

un abrazo amigo y gracias!!!!

Ale

P.D. te agrego al msn asi me pasas mas data....

Bo Alex

Posted: 27 May 08, 11:52 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

YV confirmed the concerts!!!!
So we can think they will be done. Doesn't it?

100% confirmed???

YourValentine user not visiting Queenzone.com
registered July 27th 2001
YourValentine
Deity: 7611 posts

Posted: 27 May 08, 16:39 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

My source is not official but reliable, the information comes from Argentina.

I do not want any google ads here.