Forums > Sharing The Music - Announce > Announce: Days of our lives - BBC 2011 Documentary - Part1 - Italian sub

forum rss feed
Author

Stone Cold Leo'82 B.R. user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 204 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Jul 11, 10:15 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Shared files:

For English readers: read below

Queen - Days of our lives - Documentario del 2011 della BBC - Parte1 - Sottotitoli italiani da parte di Ilario di Queenitalia

Ciao! In questa release troverete la prima parte del Documentario della BBC Days of our lives con i sottotitoli in italiano da parte del grandissimo Ilario Zakker di Queenitalia. In questo torrent c'è sia la versione dvd (re-authored, chaptered, e upmixed 5.1 - per poterne godere appieno con un sistema home-teatre - da me) che la versione HD ready (720p) in un file mp4.
I sottotitoli sono direttamente impressi (hard coded) nel video quindi essi non possono essere esportati nè (eventualmente) deselezionati nel vostro riproduttore dvd.

Riconoscimenti:

- frank-nl per il dvd originale condiviso su Queenzone
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) per l'estrazione e la correzione (spesso lettera per lettera) dei sottotitoli originali inglesi con Subrip
- IN MANIERA SPECIALE Ilario Zakker di Queenitalia per la certosina traduzione dei sottotitoli inglesi in italiano
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) per l'upmixing dell'audio in Dolby 5.1 (con DAudioK)
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) per il re-authoring e chaptering del video
- Queenitalia per fare sempre un grandissimo lavoro per i fan italiani dei Queen (alla pari dell'altra grandissima community italiana, Queenheaven)

NB: il torrent da scaricare probabilmente è nel SECONDO post (non so perchè)

Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.)

Queen - Days of our lives - BBC 2011 Documentary - Part1 - Italian Subtitles by Ilario of Queenitalia

Hi! In this release you'll find the part1 of the BBC1 Days of our lives documentary with italian subtitles provided by the great Ilario Zakker of Queenitalia community. In this torrent there is the dvd version (re-authored, chaptered and 5.1 upmixed by me) and the HD ready version (720p) in a mp4 files.
The subtitles are hard coded inside the video file so they cannot be divided from it (nor they can be deselected with your dvd player).

Here are the credits:

- frank-nl for the original dvd shared on Queenzone
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) for encoding and correcting the original English subtitles with Subrip
- EXPECIALLY Ilario Zakker of Queenitalia community for the translation of the English subtitles into Italian language
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) for upmixing audio in Dolby 5.1 (with DAudioK)
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) for re-authoring and chaptering of the video
- Queenitalia community for keep doing a great job for Italian Queen fans (together with the other big Italian community, Queenheaven)

NB: the right torrent to download probably will be in the SECOND post (I don't know why...)

You sit there and you thump your bible and you say your prayers, talk about John 3:16... Austin 3:16 says: I've just whipped you ass!!

And that's the bottom line cause Stone Cold said so!

Posted: 08 Jul 11, 10:16 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

For English readers: read below

Queen - Days of our lives - Documentario del 2011 della BBC - Parte1 - Sottotitoli italiani da parte di Ilario di Queenitalia

Ciao! In questa release troverete la prima parte del Documentario della BBC Days of our lives con i sottotitoli in italiano da parte del grandissimo Ilario Zakker di Queenitalia. In questo torrent c'è sia la versione dvd (re-authored, chaptered, e upmixed 5.1 - per poterne godere appieno con un sistema home-teatre - da me) che la versione HD ready (720p) in un file mp4.
I sottotitoli sono direttamente impressi (hard coded) nel video quindi essi non possono essere esportati nè (eventualmente) deselezionati nel vostro riproduttore dvd.

Riconoscimenti:

- frank-nl per il dvd originale condiviso su Queenzone
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) per l'estrazione e la correzione (spesso lettera per lettera) dei sottotitoli originali inglesi con Subrip
- IN MANIERA SPECIALE Ilario Zakker di Queenitalia per la certosina traduzione dei sottotitoli inglesi in italiano
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) per l'upmixing dell'audio in Dolby 5.1 (con DAudioK)
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) per il re-authoring e chaptering del video
- Queenitalia per fare sempre un grandissimo lavoro per i fan italiani dei Queen (alla pari dell'altra grandissima community italiana, Queenheaven)

NB: il torrent da scaricare probabilmente è nel SECONDO post (non so perchè)

Queen - Days of our lives - BBC 2011 Documentary - Part1 - Italian Subtitles by Ilario of Queenitalia

Hi! In this release you'll find the part1 of the BBC1 Days of our lives documentary with italian subtitles provided by the great Ilario Zakker of Queenitalia community. In this torrent there is the dvd version (re-authored, chaptered and 5.1 upmixed by me) and the HD ready version (720p) in a mp4 files.
The subtitles are hard coded inside the video file so they cannot be divided from it (nor they can be deselected with your dvd player).

Here are the credits:

- frank-nl for the original dvd shared on Queenzone
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) for encoding and correcting the original English subtitles with Subrip
- EXPECIALLY Ilario Zakker of Queenitalia community for the translation of the English subtitles into Italian language
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) for upmixing audio in Dolby 5.1 (with DAudioK)
- Leonardo Pelz (Stone Cold Leo'82 B.R.) for re-authoring and chaptering of the video
- Queenitalia community for keep doing a great job for Italian Queen fans (together with the other big Italian community, Queenheaven)

NB: the right torrent to download probably will be in the SECOND post (I don't know why...)

You will need a bittorrent client to download the music. For additional information, view the Bittorrent FAQ.

Please leave your window open when you have finished downloading so that other Queen fans can download.

This file will be customized for you when you download

Attachment: 1116081845082109.torrent 15 KB

View Stats on this torrent

This has been downloaded 203 time(s).

You sit there and you thump your bible and you say your prayers, talk about John 3:16... Austin 3:16 says: I've just whipped you ass!!

fbrjqueen user not visiting Queenzone.com

Champion: 54 posts

Posted: 08 Jul 11, 10:58 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Grazie Leo e Grazie Queenitalia!

andrea
^^Innuendo^^ user not visiting Queenzone.com

Be Gentle, I'm a newbie: 5 posts

Posted: 08 Jul 11, 17:54 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

merci bocu :)

power to love user not visiting Queenzone.com

Champion: 64 posts

Posted: 09 Jul 11, 02:03 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

ragazzi...!!!!!!!
IL TORRENT è LENTISSIMO......!!!!!!!!!
per caso l'avete caricato anke su megaupload o simili?????????
fatemi sapere
Ciao a tutti e grazie!!!!!!!!!!!!

benelui user not visiting Queenzone.com

Champion: 87 posts

Posted: 09 Jul 11, 02:32 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Grazie infinite!!!

L

Posted: 09 Jul 11, 02:32 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

power to love wrote: ragazzi...!!!!!!!
IL TORRENT è LENTISSIMO......!!!!!!!!!
per caso l'avete caricato anke su megaupload o simili?????????
fatemi sapere
Ciao a tutti e grazie!!!!!!!!!!!!

Un po' di pazienza e che cavolo... quanto è irriconoscente alle volte la gente... :-@

Raffy user not visiting Queenzone.com
Raffy
Bohemian: 444 posts

Posted: 09 Jul 11, 04:39 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Grazie mille fantastico upload ;)

Posted: 09 Jul 11, 08:39 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

azzzzzzzz siamo permalosi..........la mia nn era una critica ma una domanda..e cmq leggi bene....nn chiamarmi irriconoscente vi ho ringraziato ....avete fatto un buon lavoro...!!!!!!!!!!!

Posted: 09 Jul 11, 10:40 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

power to love wrote: azzzzzzzz siamo permalosi..........la mia nn era una critica ma una domanda..e cmq leggi bene....nn chiamarmi irriconoscente vi ho ringraziato ....avete fatto un buon lavoro...!!!!!!!!!!!

Prima si ringrazia e poi (FORSE) si fanno le critiche ad un REGALO... tu hai prima criticato e poi, in fondo, quasi per "pararsi il culo", hai ringraziato. Non cambio la mia opinione. A me hanno insegnato "a caval donato non si guarda in bocca"...

Posted: 09 Jul 11, 11:39 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

senti...pensala come vuoi....cmq mi dispiace litigare su una cosa ke ci akkomuna ad entrambi (l'amore x i queen)....io ho espresso un opinione e tu te la presa troppo per una critica ke nn esiste...e cmq in generale sappi ke io  nn amo i torrents...preferisco i file sharing, ecco perkè avevo fatto quel tipo d domanda....e cmq certo nn ho bisogno d pararmi il culo.....io dico ciò ke penso....se ti va bene ..ok .....se nn ti va bene........ ok uguale!!!!

Posted: 09 Jul 11, 11:48 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

power to love wrote: senti...pensala come vuoi....cmq mi dispiace litigare su una cosa ke ci akkomuna ad entrambi (l'amore x i queen)....io ho espresso un opinione e tu te la presa troppo per una critica ke nn esiste...e cmq in generale sappi ke io  nn amo i torrents...preferisco i file sharing, ecco perkè avevo fatto quel tipo d domanda....e cmq certo nn ho bisogno d pararmi il culo.....io dico ciò ke penso....se ti va bene ..ok .....se nn ti va bene........ ok uguale!!!!

It is an English forum, so we speak in English. You didn't give your opinion, you deliberately criticized the torrent, saying that it's TOO slow not considering the hard work we've done to give this GIFT (you don't have to pay a single cent!!!) to you and to all the other fans. That behaviour completely DISGUST me... I prefer the ones who download it without even a thanks, they don't critic a gift... If it is so easy, why haven't you make it? And put it on megaupload, rapidshare and so on??? Bah...

YourValentine user not visiting Queenzone.com
registered July 27th 2001
YourValentine
Deity: 7611 posts

Posted: 09 Jul 11, 14:15 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Nice job, Leo :-) I can imagine that many Italian fans are happy about the subtitles.

I do not want any google ads here.

Hitman user not visiting Queenzone.com

Deity: 2217 posts

Posted: 10 Jul 11, 03:29 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

i am freaking happy about the italian subs WOOOOHOOOOOO :)
Grazie Leo!!!! Grazie a chi ha lavorato tanto per renderlo possibile

Anything too stupid to be said... is sung.
karensisco user not visiting Queenzone.com
karensisco
Be Gentle, I'm a newbie: 1 posts

Posted: 15 Jul 11, 12:10 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Non lo so se è lento, lo sto scaricando ora... Ma nn importa quanto ci metterò a scaricarlo.. L'importante per me è scaricarlo. Quindi grazie, grazie e ancora grazie... E' un bel regalo. Grazie  ancora e aspetto con impazienza la seconda parte.
I do not know if it's slow, I'm downloading now ... But No matter how we put it to download ..
 The important thing for me is to download it.
So thank you, thank you and thanks again ... It 'a nice gift. Thanks again and I look forward to the
second part.
Kiss.

FreddieM85 user not visiting Queenzone.com

Be Gentle, I'm a newbie: 1 posts

Posted: 16 Jul 11, 07:18 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

A me invece mi da un errore quando clicca su downoad Torrent,come mai?

Posted: 16 Jul 11, 07:28 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

FreddieM85 wrote: A me invece mi da un errore quando clicca su downoad Torrent,come mai?

Scarica dal SECONDO post.

livelife user not visiting Queenzone.com

Rocker: 30 posts

Posted: 16 Jul 11, 09:56 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Thank you, thank you a lot.
Se riuscitrò a scaricarlo sarò davvero felice.
Grazie per aver condiviso tutto questo.

zakker user not visiting Queenzone.com

Be Gentle, I'm a newbie: 6 posts

Posted: 20 Jul 11, 04:27 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Grazie per l'upload, Leo !!!

Queen are the champions !
zakker user not visiting Queenzone.com

Be Gentle, I'm a newbie: 6 posts

Posted: 21 Jul 11, 03:53 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

...per la cronaca....ho iniziato la seconda parte!

Queen are the champions !