Forums > Queen + Adam Lambert > Queen a Sudamerica!!!

forum rss feed
Author

Leonardo Venegas user not visiting Queenzone.com
Leonardo Venegas
Bohemian: 626 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 Mar 05, 13:06 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Para todos aquellos Latinos que visitan esta pagina,demostremos nuestra pasion,y nuestros deseos para que Queen, pueda visitarnos. Estoy seguro que seria un gran exito. Creo que asi podemos lograr que nos tomen en cuenta. Asi que respondan a este topic, y de seguro seremos muchos. Dios Salve A La Reina.

Please will you direct me in the right way?
tano user not visiting Queenzone.com

Rocker: 30 posts

Posted: 31 Mar 05, 13:24 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

it would be great to have them in Argentina!!

Leonardo Venegas user not visiting Queenzone.com
Leonardo Venegas
Bohemian: 626 posts

Posted: 31 Mar 05, 13:26 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Well, i think you have a point, but the thing is to share with everyone, and i know as a fact, that there's a lot of Queen fans that don't speak your language. But the reason for me to have written that topic in Spanish, Its to all Spanish speakers could respond my request of letting everybody know that we want Queen touring South and Central America. That's all. But thanks for your reply. Sincerely from Chile.

Please will you direct me in the right way?
Arnaldo "Ogre-" Silveira user is on Queenzone.com
Arnaldo
Deity: 2258 posts

Posted: 31 Mar 05, 15:32 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Back to the subject: I agree, Queen to South America now!

De vuelta al asunto: De acuerdo, Queen a Suramerica ahora!

Keep Passing the Open Windows
bokkepoot user not visiting Queenzone.com
bokkepoot
Royalty: 1941 posts

Posted: 31 Mar 05, 16:21 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Yo hablo no espanol....

But I think there is no reason as non-spanish speaking person to react on a spanish subject.
With other words: If people want to speak spanish, there is no problem. As far as I know there are no rules for the language to post a new topic.

Let all the "not-spanish-speaking-people" be wise and not act like a police-man to forbid spanish language.

Thank you

Bokkepoot

bokkepoot user not visiting Queenzone.com
bokkepoot
Royalty: 1941 posts

Posted: 31 Mar 05, 16:21 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

BTW...I hope Queen+PR will visit south america too in a forthcoming tour :)

wstüssyb user not visiting Queenzone.com

Deity: 12371 posts

Posted: 31 Mar 05, 16:38 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Thomas, you are acting like you own this site.
There is nothing wrong with some topics in another langauge, just ignore or ask what is going on, rather then attack a simple post.

MY GOD spell it write.
TheWrist user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 161 posts

Posted: 31 Mar 05, 22:09 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

WE NEED QUEEN IN CHILE!!!, WHAT CAN WE DO FOR IT??, HOW CAN WE MAKE IT HAPPEN?... Qué ´podrá hacer uno para que de verdad pudiera pasar??? ha salido solo en CHV, en la otras noticias que he visto al parecer ni los han pescado, de hecho me dió mucha rabia ver las noticias del 46664 en TVN y que en vez de nombrar la nueva gira de QUEEN nombraran a annie lennox!!!! por la cresta!!!... y esas productoras de mierda se estan esforzando más en traer por enésima vez a luis miguel que a Queen :'( ... que desesperación :(((

digi190 user not visiting Queenzone.com

Champion: 84 posts

Posted: 01 Apr 05, 09:12 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I've heard that Queen will not play in South America..it's true??

TheWrist user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 161 posts

Posted: 01 Apr 05, 18:02 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

:-P
>:(

LEONARDO LANDIN user not visiting Queenzone.com

Champion: 52 posts

Posted: 01 Apr 05, 20:01 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Ojala se cumpla el deseo de poder disfrutar de tan espectacular show !!!!! ,Queen+Paul Rodgers en Argentina !!!! SI !!!!

*****SALUDOS AMIGOS********

Maruga user not visiting Queenzone.com
Maruga
Royalty: 1705 posts

Posted: 01 Apr 05, 23:21 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

1. Los sudamericanos tenemos derecho a escribir en español, porque esa es nuestra lengua y al que no le guste, que se joda!!!
2. Por culpa del dictador Pinochet Queen no vino a Chile en 1981.
3. Si Queen tocó en Argentina, Brasil, México y Venezuela, por qué no ahora tocan en Chile???.
4. A pesar de que soy joven, soy un gran fanático de Queen y me gustaría verlos en vivo (aunque sea sin Freddie) antes de morirme.
5. Hace algunas semanas en un foro de ésta página pedí que Queen viniera a Chile y nadie me tomó en cuenta.
6. Dios Salve A La Reina, y que Queen venga a Chile pronto.

Saludos a todos los chilenos y sudamericanos que queremos ver a Queen en nuestro continente y especialmente en mi querido país.

Life Is A Bitch...

Ozz user not visiting Queenzone.com
Chileno de Corazon
Ozz
Bohemian: 401 posts

Posted: 02 Apr 05, 00:23 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

MMmmm SI QUEEN A CHILE

Prefiero dirigirme con buenas palabras porke a otro lo banearon. JA!

WE WANT QUEEN IN CHILE AND MOST OF SOUTHAMERICA...MAybe will be the last tour

I reign with my left hand I rule with my right

Two Sharp Pencils user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 163 posts

Posted: 02 Apr 05, 00:32 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Maruga_Mercury wrote:

1. Los sudamericanos tenemos derecho a escribir en español, porque esa es nuestra lengua y al que no le guste, que se joda!!!

I understand your point of view, but one of the main rules in this forum is to write english so everyone else can understand each other. Otherwise people from Holland would write in dutch, and similar cases with people from France, Japan, Germany, Italy Russia, etc... It would be a real mess... If you want to write in spanish, you have a lot of Queen forums based in spanish language, but this is not one of them. Thanks. :)

TheProphet user not visiting Queenzone.com

Champion: 95 posts

Posted: 02 Apr 05, 01:31 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Yeah I think two sharp pencils have a good point, but I think it´s still ok to have a few topics on your own language, as long as the topics are about something that is only business the ones with the certain language has to do with!! I once started a topic in finnish, and that´s mainly why I think this topic is ok. When I started my topic people went almoust furious, and overreacted a bit. In any case, that´s not the right thing to do.

?
wstüssyb user not visiting Queenzone.com

Deity: 12371 posts

Posted: 02 Apr 05, 01:37 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

There is no main rule about which langauge this board is, It's just generally accepted That English is the main Language, but 2-5 topics a month here and there in another Langauge is no problem, When you see these topics just ignore if you dont understand them. There is simply not one thing wrong with a few topics here and there, that are not in english, accept the ppl who post and bitch about it.

MY GOD spell it write.
McLeod user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 110 posts

Posted: 02 Apr 05, 11:27 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

En 1981 vino Queen a Caracas y yo estaba chamo, no era tan fans de Queen pero ahora con 38 años soy un superfan de 1ra ,. no creo que vengan a Venezuela,pero ojala tomen en cuenta a Sudamerica para 1 gira monstruosa,,salu2 a los sudamericanos y a los no tambien,,,,VIVA QUEEN,,,VIVA SUDAMERICA......!!GOD SAVE THE QUEEN......AAAAMMEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN

Forever Queen,,Queen,,Forever
marcio17@queenzone.com user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 121 posts

Posted: 02 Apr 05, 11:31 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

hi there, rock n rollers, well is just simple, is necessaary to have queen in the part of the globe, dont you think so?.....indeed, Brian and Roger, will be satisfied because they will have toured Sotuh America trice, new record, nad of course they are enoguh fans here to attend like 50 rock in rios, arent we?

Bueno q mas ya vino por Argentina, Brazil, Venezuela y MExico, y Roger y Brian solistas tambien han ido a Chile, y Uruguay, entonces pq no empiezan por PERU ah?, no sera genial......es solo una idea.....se auceran q antes en esta web habia una peticion online para q Queen venga a Sudamerica, deberiamos llenarla.....bye

Maruga user not visiting Queenzone.com
Maruga
Royalty: 1705 posts

Posted: 02 Apr 05, 14:45 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Nosotros los latinos podemos escribir en el idioma que se nos antoje, además me parece de mal gusto discriminarnos por eso.
Al amigo peruano que escribió; sí, es cierto que Brian vino el año 1992 a Chile como solista, pero no con Queen, y yo quiero ver a Queen acá pronto.

Life Is A Bitch...

picky user not visiting Queenzone.com

Rocker: 24 posts

Posted: 02 Apr 05, 19:34 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Al fin algun comentario en español!Bueno,estoy muyyy de acuerdo con vos!Me muero por verlos en vivo,seria como cumlir un sueño!Si hay alguna forma de hacer algo para que vengan a Sudamerica por favor haganme saber!

picky