Forums > Queen - General Discussion > FUN : We are the pampers video :)

forum rss feed
Author

rockit22 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 120 posts
add to buddy list send PM

Posted: 09 Aug 05, 16:04 Edit this post Reply to this post Reply with Quote


Click this link

http://www.mercuryparadise.com/flash/BabyQueen.swf

rockit22 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 120 posts
add to buddy list send PM

Posted: 09 Aug 05, 16:07 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

If the link doesn`t work, go to mercuryparadise.com
Click on DOWNLOADS, then FLASH section and scroll down for Baby Queen :-)

PieterMC user not visiting Queenzone.com
PieterMC
Deity: 3931 posts
add to buddy list send PM

Posted: 09 Aug 05, 16:14 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Are you the official mercuryparadise promoter? :-)

doremi user not visiting Queenzone.com

Deity: 5193 posts
add to buddy list send PM

Posted: 09 Aug 05, 16:56 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

LOL! I thought it was cute (and wierd)!


xyz
rockit22 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 120 posts
add to buddy list send PM

Posted: 09 Aug 05, 18:54 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

LOL :o) Yes it`s fun.



written_in_the_stars user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 357 posts
add to buddy list send PM

Posted: 09 Aug 05, 22:13 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I always LOVE to watch this video, I think it's hilarious from the beginning to the end. My favourite part is when they dance at the beginning of the chorus, with hands up - LMFAO

But it's not ''We are the pampers'', it's ''We're out of pampers''


yes it was plain to see, yes it was meant to be...
QUEENROCKS_1991 user not visiting Queenzone.com
QUEENROCKS_1991
Bohemian: 260 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Aug 05, 05:25 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

ha very good



THE SHOW MUST GO ON
Ker77 user not visiting Queenzone.com

Rocker: 16 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Aug 05, 13:43 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

hey, yeah. umm, I totally made a thingy on this very page. this board can get pretty repetitious sometimes. but hey it's awesome b/c everyone gets to have some fun with it again. yay!!


Kerbalot!
QUEEN_ROCKS_FOREVER user not visiting Queenzone.com

Rocker: 31 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Aug 05, 16:02 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

that is the biggest load of crap ever!


"I reign with my left hand,

I rule with my right

I'm lord of all darkness,

I'm Queen of the night"