Forums > Personal > Spot the difference

forum rss feed
Author

Freya is quietly judging you. user not visiting Queenzone.com
Meh.
Freya is quietly judging you.
Deity: 5913 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Mar 06, 16:49 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Can you spot the difference?
http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf


-luke_taylor- 28432 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 664 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Mar 06, 17:03 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

YOU BASTARD LOL, I HAD MY EARPHONES IN THAT SHIT ME UP

arghhhhhhhhhhhhhh


purples a fruit
Freya is quietly judging you. user not visiting Queenzone.com
Meh.
Freya is quietly judging you.
Deity: 5913 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Mar 06, 17:05 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Sorry.. my friend sent me the link and I screamed, ran upstairs and actually hid under my bed. I felt like I needed to scare others :D

-luke_taylor- 28432 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 664 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Mar 06, 17:07 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

LOL, i just done it on my friend


purples a fruit
its_a_hard_life 26994 user not visiting Queenzone.com

Deity: 11046 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Mar 06, 17:11 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I have seen that before, that friend who gave me those games he keeps giving me shit like that and yeah when it loaded i knew what was gonna happen, so i quickly closed it before the scream happened :P

user name user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1449 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Mar 06, 18:30 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

The pictures are exactly the same...


Creativity can always cover for a lack of knowledge.
DavidRFuller user not visiting Queenzone.com
DavidRFuller
Bohemian: 965 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Mar 06, 20:29 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I'm not falling for your damn tricks.

Sherwood Forest user not visiting Queenzone.com

Deity: 3547 posts
add to buddy list send PM

Posted: 08 Mar 06, 21:22 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

yea in the second one theres no cloud in the right


One should ANALize the Poetry on page 43, when Oedipus is rollin' in his benzo and he has to bust a cap on some flagrants in the under city



http://www.albinoblacksheep.com/image/essay/1
Monte: Liquorice Years user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 674 posts
add to buddy list send PM

Posted: 09 Mar 06, 03:33 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

no really, i didnt need that heart. i'll get another.

holy fucking crap... breathe deep, inhale exhale, inhale exhale


***

Cheer up emo kid!

***