Forums > Queen - General Discussion > Look what I found :-D

forum rss feed
Author

RETROLOVE user not visiting Queenzone.com
RETROLOVE
Deity: 2522 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 01:28 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Oh yeah, I saw this...

Its funny when Freddie starts smoking a ciggie when Brian starts talking...lol


Loving the pass, cherishing the present, and looking forward to the future

beautifulsoup user not visiting Queenzone.com
beautifulsoup
Royalty: 1797 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 01:29 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

LeroyBrown11 wrote:



...Brian in his short-shorts haha. *melts*


And don't forget with his shirt sleeves rolled up, and shirt unbuttoned almost down to his waist... *melts next to LeroyBrown11*


"You are only young once, but you can stay immature indefinitely." - Ogden Nash
RETROLOVE user not visiting Queenzone.com
RETROLOVE
Deity: 2522 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 01:37 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

LeroyBrown11 wrote:

Haha, you gotta love Freddie, but you think Brian would get mad because he doesn't like smokers.



Ha! Yeah thats true...I forgot that Bri doesnt smoke...lol


Loving the pass, cherishing the present, and looking forward to the future

All I Hear Is Radio Gaga user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1181 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 02:35 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Haha seriously for a minute there I thought Roger had ants in his pants...he couldn't hold still...lol


"Take The First Step In Faith, You Don't Have To See The Whole Staircase, Just Take The First Step."
Namejs user not visiting Queenzone.com

Rocker: 22 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 08:48 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Pitty, that that page doesn't work now...


Queen Rocks!
val 29467 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 425 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 10:27 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Namejs wrote:

Pitty, that that page doesn't work now...

i was thinking about that aswell...


but you don't give me comfort and a man's gotta get it somewhere -brian may

i'll give you comfort brian XD
its_a_hard_life 26994 user not visiting Queenzone.com

Deity: 11046 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 11:28 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Page wont seem to work, what is it then?
Someone explain because i want to know.

Poo, again user not visiting Queenzone.com
Poo, again
Deity: 4776 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 12:40 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I had to turn up the volume really high to hear anything at all... :(


[QUOTE][QUOTENAME]Jake? wrote: I want him to shove it down my throat and shoot. Shoot! Shoot! C'mon! SHOOT! SHOOT!

[/QUOTENAME]



[/QUOTE]







All I Hear Is Radio Gaga user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1181 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 14:07 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

LeroyBrown11 wrote:

Hahaha. He's always moving and fiddling or something?


Yea...it's funny to watch him though...I remember hearing an older interview with im once where he even said that he's always "fiddling" with something...must be true!


"Take The First Step In Faith, You Don't Have To See The Whole Staircase, Just Take The First Step."
beautifulsoup user not visiting Queenzone.com
beautifulsoup
Royalty: 1797 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 14:20 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Try this.

http://queenzone.com/queenzone/forumnew/forum_topic_view.aspx?Q=513589

page 3 has a RapidShare Link.


"You are only young once, but you can stay immature indefinitely." - Ogden Nash
its_a_hard_life 26994 user not visiting Queenzone.com

Deity: 11046 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 14:27 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Oh right. I had this ages ago, but thanks anyway.

mayniac316 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1291 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 16:18 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Ooooooh, Brian looks so sexy in his shorts and unbuttoned shirt. He leaves it unbuttoned a lot, but he's never topless!! :( Why? Maybe he's shy. Or very modest.

Freddie_Jr. user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 173 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 17:23 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I didn't think Brian was wearing pants at first lol


Wear a rubber next time Freddie =(
Hooligan's Holiday user not visiting Queenzone.com
Hooligan's Holiday
Royalty: 1002 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 17:33 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

beautifulsoup wrote:

LeroyBrown11 wrote:



...Brian in his short-shorts haha. *melts*


And don't forget with his shirt sleeves rolled up, and shirt unbuttoned almost down to his waist... *melts next to LeroyBrown11*


*hyperventilates*


We are, we are the saints

We signed our life away

Doesn't matter what you think

We're gonna do it anyway

We are, we are the saints

One day you will confess

And pray to the

Saints of Los Angeles
Winter Land Man user not visiting Queenzone.com
Jake
Winter Land Man
Deity: 4400 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Apr 06, 22:18 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

LeroyBrown11 wrote:

Haha, you gotta love Freddie, but you think Brian would get mad because he doesn't like smokers.


That's more recent, back then he didn't mind.


"Please buy my upcoming album... I need the money"
val 29467 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 425 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Apr 06, 08:21 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

aaawwwwhhhh, look at brian! to cute to just sit there... come here brian dear ;)


but you don't give me comfort and a man's gotta get it somewhere -brian may

i'll give you comfort brian XD
Poo, again user not visiting Queenzone.com
Poo, again
Deity: 4776 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Apr 06, 08:52 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I get the feeling that some people here on QZ have a very unhealthy obsession of Brian May.


[QUOTE][QUOTENAME]Jake? wrote: I want him to shove it down my throat and shoot. Shoot! Shoot! C'mon! SHOOT! SHOOT!

[/QUOTENAME]



[/QUOTE]







Hooligan's Holiday user not visiting Queenzone.com
Hooligan's Holiday
Royalty: 1002 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Apr 06, 15:04 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

The Millionaire Waltz wrote:

I get the feeling that some people here on QZ have a very unhealthy obsession of Brian May.


Well, that's us.


We are, we are the saints

We signed our life away

Doesn't matter what you think

We're gonna do it anyway

We are, we are the saints

One day you will confess

And pray to the

Saints of Los Angeles
Poo, again user not visiting Queenzone.com
Poo, again
Deity: 4776 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Apr 06, 16:53 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<B><font color=black>*39*<B> wrote:

The Millionaire Waltz wrote:

I get the feeling that some people here on QZ have a very unhealthy obsession of Brian May.


Well, that's us.


Yes, yes...


[QUOTE][QUOTENAME]Jake? wrote: I want him to shove it down my throat and shoot. Shoot! Shoot! C'mon! SHOOT! SHOOT!

[/QUOTENAME]



[/QUOTE]







val 29467 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 425 posts
add to buddy list send PM

Posted: 12 Apr 06, 10:42 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<B><font color=black>*39*<B> wrote:

The Millionaire Waltz wrote:

I get the feeling that some people here on QZ have a very unhealthy obsession of Brian May.


Well, that's us.

i don't mind, really, you know... it keeps me happy


but you don't give me comfort and a man's gotta get it somewhere -brian may

i'll give you comfort brian XD