Forums > Queen - General Discussion > You NEED to watch this.. so cute of Freddie & Rog

forum rss feed
Author

bohemian_queer user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 362 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 01:15 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

This is the extended version of The Great Pretender. It has so much funny behind the scenes footage of Freddie and Roger. How the hell did he get Roger to go drag AGAIN?? lol :-P
There's also funny bits of some guy having to shave their chest/arm hair. Quite cute and I'd thought I'd pass it on.
Cheers!


That time will come, one day you'll see, when we can all be friends...
RETROLOVE user not visiting Queenzone.com
RETROLOVE
Deity: 2522 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 01:22 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

freddieistheloveofmylife_89 wrote:

This is the extended version of The Great Pretender. It has so much funny behind the scenes footage of Freddie and Roger. How the hell did he get Roger to go drag AGAIN?? lol :-P
There's also funny bits of some guy having to shave their chest/arm hair. Quite cute and I'd thought I'd pass it on.
Cheers!



Where is it boo?


Loving the pass, cherishing the present, and looking forward to the future

bohemian_queer user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 362 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 01:42 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

haha sry, a little mac trouble... :-S
Here it is!
http://youtube.com/watch?v=HKSsE-ky4wg&search=The%20Great%20Pretender%20Extended




That time will come, one day you'll see, when we can all be friends...
RETROLOVE user not visiting Queenzone.com
RETROLOVE
Deity: 2522 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 02:14 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

freddieistheloveofmylife_89 wrote:

This is the extended version of The Great Pretender. It has so much funny behind the scenes footage of Freddie and Roger. How the hell did he get Roger to go drag AGAIN?? lol :-P
There's also funny bits of some guy having to shave their chest/arm hair. Quite cute and I'd thought I'd pass it on.
Cheers!



Have you ever seen this video?

http://youtube.com/watch?v=nHeoKuU9lRE&search=Queen


Loving the pass, cherishing the present, and looking forward to the future

bohemian_queer user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 362 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 02:36 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

no darling, thanks for passing it on! :)


That time will come, one day you'll see, when we can all be friends...
Freya is quietly judging you. user not visiting Queenzone.com
Meh.
Freya is quietly judging you.
Deity: 5913 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 08:14 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

freddieistheloveofmylife_89 wrote:

haha sry, a little mac trouble... :-S
Here it is!
http://youtube.com/watch?v=HKSsE-ky4wg&search=The%20Great%20Pretender%20Extended


Oh I love this video, it's so cute!

Scott_Mercury user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 704 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 09:23 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Hmmmm.... No, Roger isn't gay. No way.

I'm not so sure I'd be sharing a sleeping bag with that black guy either.


Having a smoking area in a restaurant is like having a pissing section in a swimming pool
magicalfreddiemercury user not visiting Queenzone.com
magicalfreddiemercury
Deity: 2693 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 09:42 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Scott_Mercury wrote:

...I'm not so sure I'd be sharing a sleeping bag with that black guy either.

That's Peter Straker, yes?


"The others don't like my interviews. And frankly, I don't care much for theirs." ~ Freddie Mercury



mayniac316 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1291 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 09:57 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

lol. Roger makes a better woman than Freddie. I'd so like to be the blonde woman in the "I Was Born to Love You" (?) video clip that was in there... I'd rather it be Brian instead of Freddie though.!! I can't remember her name. Was she that German actress??

bohemian_queer user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 362 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 13:09 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Barbara Valentin? (sp) I dunno..

I love the part where Rog is looking in the mirror and says: "oh my god!" it's sooo funny. *breaks into fits of giggles*



That time will come, one day you'll see, when we can all be friends...
MelinaMercury user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 358 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 13:25 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

magicalfreddiemercury wrote:

Scott_Mercury wrote:

...I'm not so sure I'd be sharing a sleeping bag with that black guy either.

That's Peter Straker, yes?



Yes it is Peter Straker x


"If you want your soul to find peace, go to Montreux." - Freddie Mercury
All I Hear Is Radio Gaga user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1181 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 13:26 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

freddieistheloveofmylife_89 wrote:

Barbara Valentin? (sp) I dunno..

I love the part where Rog is looking in the mirror and says: "oh my god!" it's sooo funny. *breaks into fits of giggles*


I love that part I was laughing hysterically...


"Take The First Step In Faith, You Don't Have To See The Whole Staircase, Just Take The First Step."
MelinaMercury user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 358 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 13:29 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

All of that video is so funny. They all had a great time!!! Thats what i love about that video, everyone is happy and Freddie is having a ball and Peter, I also agree Roger does look good in drag! And Freddie is so funny to watch as well.. I think he would of been good as a actor as well as a singer.


"If you want your soul to find peace, go to Montreux." - Freddie Mercury
Winter Land Man user not visiting Queenzone.com
Jake
Winter Land Man
Deity: 4400 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 13:46 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

mayniac316 wrote:

lol. Roger makes a better woman than Freddie. I'd so like to be the blonde woman in the "I Was Born to Love You" (?) video clip that was in there... I'd rather it be Brian instead of Freddie though.!! I can't remember her name. Was she that German actress??



Brian can't write like Freddie though, and Freddie is upset now.


"Please buy my upcoming album... I need the money"
it was electric7 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 709 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 15:18 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

When Roger went behind Freddie and said "he hasnt got the shape" I was like HAHAHA!!!

It's funny to see Roger act all gay

magicalfreddiemercury user not visiting Queenzone.com
magicalfreddiemercury
Deity: 2693 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 16:52 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

mayniac316 wrote:

lol. Roger makes a better woman than Freddie. I'd so like to be the blonde woman in the "I Was Born to Love You" (?) video clip that was in there... I'd rather it be Brian instead of Freddie though.!! I can't remember her name. Was she that German actress??


It was Debbie Ash


"The others don't like my interviews. And frankly, I don't care much for theirs." ~ Freddie Mercury



Carol! the Musical user not visiting Queenzone.com
Carol! the Musical
Deity: 5934 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 17:21 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<B>Jellybean Queen <h6>onelonelypussycat wrote:

freddieistheloveofmylife_89 wrote:

This is the extended version of The Great Pretender. It has so much funny behind the scenes footage of Freddie and Roger. How the hell did he get Roger to go drag AGAIN?? lol :-P
There's also funny bits of some guy having to shave their chest/arm hair. Quite cute and I'd thought I'd pass it on.
Cheers!



Have you ever seen this video?

http://youtube.com/watch?v=nHeoKuU9lRE&search=Queen>

Roger looks soooo cute in that video! It's a shame I can't hear his voice... cause my computer's sound is STILL BROKEN!!! AAAAAAHHHH!!


-Things Have Changed For Me-
skiqueen user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 678 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 23:04 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

can u imagine how skinny roger must have been to fit himself into that small piece of plastic??? just look at his legs during the video...im actually watching the freddie mercury video collection right now....odd...


"Boredom is the biggest disease in the whole world, darling."

Unfortunately, I have it.

Winter Land Man user not visiting Queenzone.com
Jake
Winter Land Man
Deity: 4400 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Apr 06, 23:13 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

freddieistheloveofmylife_89 wrote:

This is the extended version of The Great Pretender. It has so much funny behind the scenes footage of Freddie and Roger. How the hell did he get Roger to go drag AGAIN?? lol :-P
There's also funny bits of some guy having to shave their chest/arm hair. Quite cute and I'd thought I'd pass it on.
Cheers!


He didn't get Roger to do it "again".... Roger loved it more than Freddie and the drag in "I Want To Break Free" was Roger's idea.


"Please buy my upcoming album... I need the money"
RETROLOVE user not visiting Queenzone.com
RETROLOVE
Deity: 2522 posts
add to buddy list send PM

Posted: 14 Apr 06, 07:51 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

ChinesedogTorture wrote:

<B>Jellybean Queen <h6>onelonelypussycat wrote:

freddieistheloveofmylife_89 wrote:

This is the extended version of The Great Pretender. It has so much funny behind the scenes footage of Freddie and Roger. How the hell did he get Roger to go drag AGAIN?? lol :-P
There's also funny bits of some guy having to shave their chest/arm hair. Quite cute and I'd thought I'd pass it on.
Cheers!



Have you ever seen this video?

http://youtube.com/watch?v=nHeoKuU9lRE&search=Queen>

Roger looks soooo cute in that video! It's a shame I can't hear his voice... cause my computer's sound is STILL BROKEN!!! AAAAAAHHHH!!


Yeah he is, and he's playing guitar...hopefully your sound will start back working!


Loving the pass, cherishing the present, and looking forward to the future