Forums > Personal > I played hooky today...

forum rss feed
Author

mayniac316 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1291 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 10:10 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Yup. I missed the bus and instead of getting a ride into school I got back in my pj's and listened to Van Halen. What's your day been like so far?

FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 10:16 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Awsome :D


O_o
mayniac316 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1291 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 10:20 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Lol, but no one's on AIM cause my friends are in school :P I'll just sit here and make boring threads haha! And wait for the Rock Honors thing to come on.

FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 11:09 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Im social in school, and a looner outside school..
Most of my friends live several miles away from me.. some even, almost, a hundred :p.. Thats why Im so adicted to the notice board xD


O_o
FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 11:27 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Allready?


O_o
mayniac316 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1291 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 11:55 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Lol, I really should be working on my pen & ink Bran May art project :P I have to get it done by June 12. But I'm not in the mood........ eh, maybe I'll just do it later. I had a horrible day yesterday, and today I just want to recover.

mayniac316 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1291 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 12:11 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Well, it's actually part of my art show which starts on June 12. Here it is so far... I still need to finish the black and then I'm going to put hatching in where the gray value would be.

http://s68.photobucket.com/albums/i23/mayniac316/?action=view&current=brianpenink.jpg

FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 12:13 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Just courious.. How does an art exam work?
Do you sit in a big room, and have to draw, paint, whatever, like at "normal" examens, or do you have a projekt? :)


O_o
Carol! the Musical user not visiting Queenzone.com
Carol! the Musical
Deity: 5934 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 12:23 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Hooky... cool! :D


-Things Have Changed For Me-
mayniac316 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1291 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 12:23 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Our exams are like "Name the primary colors."

FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 12:27 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

What does it require, to get into art school?
I wanna be a journalist, but im quite interested :)


O_o
FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 13:36 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=dark red>WhiteQueen wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

What does it require, to get into art school?
I wanna be a journalist, but im quite interested :)


an art portfolio and what ever points required for the course

Art portfolio???
What the hell is that?


O_o
mayniac316 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1291 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 13:44 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

<font color=dark red>WhiteQueen wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

What does it require, to get into art school?
I wanna be a journalist, but im quite interested :)


an art portfolio and what ever points required for the course

Art portfolio???
What the hell is that?


Basically a bunch of artwork you've done to prove to the people that you have some sort of skill.

FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 13:54 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=9900CC>mayniac316 wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

<font color=dark red>WhiteQueen wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

What does it require, to get into art school?
I wanna be a journalist, but im quite interested :)


an art portfolio and what ever points required for the course

Art portfolio???
What the hell is that?


Basically a bunch of artwork you've done to prove to the people that you have some sort of skill.

Crap :p.. I have no sence for colors.. ah, what the feck, I wanna be a journalist, anyways :p


O_o
FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 14:08 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=dark red>WhiteQueen wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

<font color=9900CC>mayniac316 wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

<font color=dark red>WhiteQueen wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

What does it require, to get into art school?
I wanna be a journalist, but im quite interested :)


an art portfolio and what ever points required for the course

Art portfolio???
What the hell is that?


Basically a bunch of artwork you've done to prove to the people that you have some sort of skill.

Crap :p.. I have no sence for colors.. ah, what the feck, I wanna be a journalist, anyways :p


Ive started on my portfolio already even though i wanna do archeology but its good to have a fall back plan

Im confused.. Are you going for an aducation with art, or not?


O_o
Poo, again user not visiting Queenzone.com
Poo, again
Deity: 4776 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 14:23 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Who cares, music education is what we all should go for!


[QUOTE][QUOTENAME]Jake? wrote: I want him to shove it down my throat and shoot. Shoot! Shoot! C'mon! SHOOT! SHOOT!

[/QUOTENAME]



[/QUOTE]







Munchsack user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1770 posts
add to buddy list send PM

Posted: 31 May 06, 14:23 Edit this post Reply to this post Reply with Quote


In Scotland we call playing hooky 'skiving (off)' or 'bunking off'. There are plenty other phrases we use but skiving is the main one. Anyway, good on you.


This can't end well.
FreMe user not visiting Queenzone.com

Deity: 2329 posts
add to buddy list send PM

Posted: 01 Jun 06, 03:32 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=dark red>WhiteQueen wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

<font color=dark red>WhiteQueen wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

<font color=9900CC>mayniac316 wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

<font color=dark red>WhiteQueen wrote:

<font color=FFFFOO>FreMe<h6>Get Down!!!! wrote:

What does it require, to get into art school?
I wanna be a journalist, but im quite interested :)


an art portfolio and what ever points required for the course

Art portfolio???
What the hell is that?


Basically a bunch of artwork you've done to prove to the people that you have some sort of skill.

Crap :p.. I have no sence for colors.. ah, what the feck, I wanna be a journalist, anyways :p


Ive started on my portfolio already even though i wanna do archeology but its good to have a fall back plan

Im confused.. Are you going for an aducation with art, or not?


No but I do love art so if I dont get archeology I have my art

Cool! Good luck! :D


O_o