Forums > Queen - General Discussion > Imagine if...

forum rss feed
Author

ILoVeRoGeRxoxo user not visiting Queenzone.com

Rocker: 33 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Jul 06, 17:11 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

imagine if Roger was the lead singer of Queen and Freddie was the drummer. OMG, that would be interesting to see...Roger has good vocals, I like em. I would like to see that happen haha (yeah right). I dunno why i posted this. lol/


No More Of that JAZZZZZZZ!!
FreddiesGhettoTrench user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1624 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Jul 06, 17:13 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

mmmmmmmmmmmm Freddie banging on the drums all hot and sweaty

"with my hand on your grease gun." hehe


"Brian May, Freddie will."
queenfanatic77 user not visiting Queenzone.com

Rocker: 40 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Jul 06, 17:28 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

OMG....hahhahhahahah...well Roger is a HOTTIE and he probably would look twice as steamy in that unisuit that Freddie wears, espeially the orange and green one, rawrrrrrrrr!!!!! Freddie, would be awesome on drums, haha, and when he sings Im in love with my car,.....it will be like god answering a prayer!!! ahhhhhh! Roger in a unisuit.. RAWWRRRRRRRR!!!!! ahhhhhhh.


Anna Bond
Carol! the Musical user not visiting Queenzone.com
Carol! the Musical
Deity: 5934 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Jul 06, 17:32 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

For some reason, I just can't visualize Roger in a leotard.. :P I bet he'd look good, though! xD


-Things Have Changed For Me-
queenfanatic77 user not visiting Queenzone.com

Rocker: 40 posts
add to buddy list send PM

Posted: 10 Jul 06, 17:34 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

hahahahaha!!!!!!!!!!!!! Im sure he would look inredibly HOT!


Anna Bond
Gone. user not visiting Queenzone.com

Deity: 7178 posts
add to buddy list send PM

Posted: 01 Aug 06, 21:45 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

*revives thread*

Er...Well...Erm...I can "slightly" imagine it...but that would be strange...Freddie playing, normally dressed, and Roger singing, microphone in hand, in a sparkly unisuit..tehe! xD. And then, Freddie will have to make those silly faces, that Roger does!!!!!!!!!!!!

SK user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 812 posts
add to buddy list send PM

Posted: 01 Aug 06, 22:02 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Truthfully, if Roger was the lead singer, we wouldnt have as many great songs. Remember, Freddie only sang what he could bring to life. Roger sang what he felt he could bring to life. Certinately Freddie is one of the greatest singers of all time..So...its a bit silly to think of Roger as a lead singer. I mean..think of it this way. (Insert Queen Album) vs FUN IN SPACE lol

its_a_hard_life 26994 user not visiting Queenzone.com

Deity: 11046 posts
add to buddy list send PM

Posted: 01 Aug 06, 22:28 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Roger doesn't fit in the "lead vocolist" status to me. Fred was the one.

rocks. user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1808 posts
add to buddy list send PM

Posted: 01 Aug 06, 23:21 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I cant picture it properly. Like Freddie's demo goes "you are the only one..."

val 29467 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 425 posts
add to buddy list send PM

Posted: 02 Aug 06, 10:12 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

freddie, normally dressed? Naaahh


but you don't give me comfort and a man's gotta get it somewhere -brian may

i'll give you comfort brian XD
rocks. user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1808 posts
add to buddy list send PM

Posted: 02 Aug 06, 21:47 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color="red">The Audacity of Kelley wrote:

Speaking of normally dressed...

Haven't you seen Roger in the "Keep Yourself Alive"/"Liar" videos ? I wouldn't exactly call that "normal clothing". No matter how much I like sparklies on a man, I do realise this is not exactly "normal"...



So he had a little sparkly vest on, it was cute :P

RETROLOVE user not visiting Queenzone.com
RETROLOVE
Deity: 2522 posts
add to buddy list send PM

Posted: 03 Aug 06, 02:40 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

That would be weird seeing Roger as the lead singer and Freddie playing the drums, just weird...lol


Loving the pass, cherishing the present, and looking forward to the future