Forums > Queen - General Discussion > We Will Rock You Toronto!!!

forum rss feed
Author

rocks. user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1808 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Jul 06, 13:49 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I live in a city literally right next to Toronto and the Princes Of Wales theatre is not that far from where I live, and as it's apparently set to open in March (according to Brian..) I will most deffinitly be at the premire (yes, hoping to see Brian and Roger there), anybody else planning on going!

( I really fucking hope it doesnt open in July or August, I'll be out of the country...)

Gone. user not visiting Queenzone.com

Deity: 7178 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Jul 06, 13:50 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

definitely!

Queen are the Champions user not visiting Queenzone.com
Queen are the Champions
Bohemian: 206 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Jul 06, 13:59 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Ooo, it's in Toronto, I live in Toronto!! I'd like to go! When is this???

rocks. user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1808 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Jul 06, 14:08 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Brian says on his soapbox that its set to start casting in early 2007 and hope to open in March at the Princess Of Wales Theatre. There are answers in the letters section and in the AND GOD HELP OTTOWA post, lol. (last paragraph)

Queen are the Champions user not visiting Queenzone.com
Queen are the Champions
Bohemian: 206 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Jul 06, 14:18 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Good!! xD that's soo exciting!! i hope it does come out in March, that would be perfect timing!!

rocks. user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1808 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Jul 06, 14:56 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Hope to see lots of rabid fans like me there! :D

Queen are the Champions user not visiting Queenzone.com
Queen are the Champions
Bohemian: 206 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Jul 06, 15:49 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

As do I!! XD XD

DreaminQueen user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1382 posts
add to buddy list send PM

Posted: 11 Jul 06, 23:56 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I dont live out there, but its only a few hour drive from central NY!!!
Cant wait! I really hope i could go! if i could meet them there thatd top the greatest moment of my life! (which was seeing them live in Buffalo!) hehe...

*crosses fingers*
*wonders how i would react if that ACTUALLY was a possiblity*

Hippolyte user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 351 posts
add to buddy list send PM

Posted: 12 Jul 06, 08:03 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

There was a blurb about Brian's unofficial confirmation it in the Toronto Sun.

rocks. user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1808 posts
add to buddy list send PM

Posted: 12 Jul 06, 18:15 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=red>Quonkers wrote:

That's great for you guys. Over here we're still waiting for the day when they will decide to bring it to Dublin. Theatre here needs spicing up.


They prbably will eventually. :)

DreaminQueen user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1382 posts
add to buddy list send PM

Posted: 12 Jul 06, 23:09 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=red>Quonkers wrote:

That's great for you guys. Over here we're still waiting for the day when they will decide to bring it to Dublin. Theatre here needs spicing up.


I'm hoping for ya as well!
Good luck...
Maybe we could write Bri a letter?? I dont know thought, that man's got more on his plate at the moment.

But I can't lie, im soooooo STOKED!!!!!!!!!!!! at the possibility of a Toronto Encounter!!!!!!!!!!!...
*crosses fingers*

Queen are the Champions user not visiting Queenzone.com
Queen are the Champions
Bohemian: 206 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Jul 06, 17:02 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

DreaminQueen wrote:

I dont live out there, but its only a few hour drive from central NY!!!
Cant wait! I really hope i could go! if i could meet them there thatd top the greatest moment of my life! (which was seeing them live in Buffalo!) hehe...

*crosses fingers*
*wonders how i would react if that ACTUALLY was a possiblity*

DreaminQueen, i know exactly what you mean!! I'm SOOOOOOOO EXCITED!!!!!! I went nuts when i went to the Q+PR concert! I hope you do come too, that would be awsome!! OMG, if I could actually MEET them!!!!....I'd go stone cold crazy!!
*crosses fingers too*

DreaminQueen user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1382 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Jul 06, 18:51 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Queen are the Champions wrote:

DreaminQueen wrote:

I dont live out there, but its only a few hour drive from central NY!!!
Cant wait! I really hope i could go! if i could meet them there thatd top the greatest moment of my life! (which was seeing them live in Buffalo!) hehe...

*crosses fingers*
*wonders how i would react if that ACTUALLY was a possiblity*

DreaminQueen, i know exactly what you mean!! I'm SOOOOOOOO EXCITED!!!!!! I went nuts when i went to the Q+PR concert! I hope you do come too, that would be awsome!! OMG, if I could actually MEET them!!!!....I'd go stone cold crazy!!
*crosses fingers too*


OMG ME TOO! I WAS THE LOUDEST ONE AT THE BUFFALO SHOW I THINK! lol I've took a few mini movies on my digital camera of some bits of the show, but alls you hear is me screaming and the guy in front of me kept turning around and laughing at me lol, i got a few good ones in and hed turn around and go " NOW THATS A SCREAM!" I was hoarse not even a third through the show! I always wonder if Bri, Roge and they boys heard me... hehe

Seriously, ill take 50 shifts at McDonalds (my old summer job i LOATHED!) to pay for that trip to meet them!
The more i think about it, the more excited i get at the possiblity! Ill be watching the developments like a hawk like i did for the NORTH AMERICAN TOUR, when i heard RUMORS of the tour i was checkin sites out everyday and then the confirmation came and BAM! lol And then i went through a series of the YOURE NOT GOING GAUNTLET, and then two weeks before the show things fell into place...

Hopefully things will go off without a hitch this time...
And since this is CONFIRMED that WWRY will be coming this year, im completely stoooookkkkeeeedddddd!!! :-D If you could only see my face and how wide my smile is right now...



Queen are the Champions user not visiting Queenzone.com
Queen are the Champions
Bohemian: 206 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Jul 06, 19:06 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

DreaminQueen wrote:

Queen are the Champions wrote:

DreaminQueen wrote:

I dont live out there, but its only a few hour drive from central NY!!!
Cant wait! I really hope i could go! if i could meet them there thatd top the greatest moment of my life! (which was seeing them live in Buffalo!) hehe...

*crosses fingers*
*wonders how i would react if that ACTUALLY was a possiblity*

DreaminQueen, i know exactly what you mean!! I'm SOOOOOOOO EXCITED!!!!!! I went nuts when i went to the Q+PR concert! I hope you do come too, that would be awsome!! OMG, if I could actually MEET them!!!!....I'd go stone cold crazy!!
*crosses fingers too*


OMG ME TOO! I WAS THE LOUDEST ONE AT THE BUFFALO SHOW I THINK! lol I've took a few mini movies on my digital camera of some bits of the show, but alls you hear is me screaming and the guy in front of me kept turning around and laughing at me lol, i got a few good ones in and hed turn around and go " NOW THATS A SCREAM!" I was hoarse not even a third through the show! I always wonder if Bri, Roge and they boys heard me... hehe

Seriously, ill take 50 shifts at McDonalds (my old summer job i LOATHED!) to pay for that trip to meet them!
The more i think about it, the more excited i get at the possiblity! Ill be watching the developments like a hawk like i did for the NORTH AMERICAN TOUR, when i heard RUMORS of the tour i was checkin sites out everyday and then the confirmation came and BAM! lol And then i went through a series of the YOURE NOT GOING GAUNTLET, and then two weeks before the show things fell into place...

Hopefully things will go off without a hitch this time...
And since this is CONFIRMED that WWRY will be coming this year, im completely stoooookkkkeeeedddddd!!! :-D If you could only see my face and how wide my smile is right now...


I was sooo the loudest at the Toronto show too! I was screaming my head off and i lost my voice the next day, and i was the only one going crazy! The guy sitting next to me was just sitting there with his arms crossed and this face like :| the whole time, haha, and i was screaming in his ear and singing along....i wish i had a camera that night tho, LOL i can just picture your mini movie!

OMG, the more i think about it, the more excited i am too!! i told my mom and my sister yesterday and they were just like "that's nice" and i was jumping around with this huge smile on my face XD i'm STILL wearing this huge smile on my face XD! XD! I'M SO EXCITED!! XD! Hope everything works out for you! Definitely worth the horrid McDonald's shifts! XD! This is gonna be awsome!!

Carol! the Musical user not visiting Queenzone.com
Carol! the Musical
Deity: 5934 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Jul 06, 20:06 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I's gonna be in Toronto?? Might Brian and Roger be there??? When?? It's not that far away from where I am!! AAAAHHHHHHH!!!!!!


-Things Have Changed For Me-
rocks. user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1808 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Jul 06, 20:39 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Queen are the Champions wrote:

DreaminQueen wrote:

Queen are the Champions wrote:

DreaminQueen wrote:

I dont live out there, but its only a few hour drive from central NY!!!
Cant wait! I really hope i could go! if i could meet them there thatd top the greatest moment of my life! (which was seeing them live in Buffalo!) hehe...

*crosses fingers*
*wonders how i would react if that ACTUALLY was a possiblity*

DreaminQueen, i know exactly what you mean!! I'm SOOOOOOOO EXCITED!!!!!! I went nuts when i went to the Q+PR concert! I hope you do come too, that would be awsome!! OMG, if I could actually MEET them!!!!....I'd go stone cold crazy!!
*crosses fingers too*


OMG ME TOO! I WAS THE LOUDEST ONE AT THE BUFFALO SHOW I THINK! lol I've took a few mini movies on my digital camera of some bits of the show, but alls you hear is me screaming and the guy in front of me kept turning around and laughing at me lol, i got a few good ones in and hed turn around and go " NOW THATS A SCREAM!" I was hoarse not even a third through the show! I always wonder if Bri, Roge and they boys heard me... hehe

Seriously, ill take 50 shifts at McDonalds (my old summer job i LOATHED!) to pay for that trip to meet them!
The more i think about it, the more excited i get at the possiblity! Ill be watching the developments like a hawk like i did for the NORTH AMERICAN TOUR, when i heard RUMORS of the tour i was checkin sites out everyday and then the confirmation came and BAM! lol And then i went through a series of the YOURE NOT GOING GAUNTLET, and then two weeks before the show things fell into place...

Hopefully things will go off without a hitch this time...
And since this is CONFIRMED that WWRY will be coming this year, im completely stoooookkkkeeeedddddd!!! :-D If you could only see my face and how wide my smile is right now...


I was sooo the loudest at the Toronto show too! I was screaming my head off and i lost my voice the next day, and i was the only one going crazy! The guy sitting next to me was just sitting there with his arms crossed and this face like :| the whole time, haha, and i was screaming in his ear and singing along....i wish i had a camera that night tho, LOL i can just picture your mini movie!

OMG, the more i think about it, the more excited i am too!! i told my mom and my sister yesterday and they were just like "that's nice" and i was jumping around with this huge smile on my face XD i'm STILL wearing this huge smile on my face XD! XD! I'M SO EXCITED!! XD! Hope everything works out for you! Definitely worth the horrid McDonald's shifts! XD! This is gonna be awsome!!


OHHH, I beg to differ, IIIII was the loudest at the Toronto show, I was screaming my bloody (they actually probably were after) lungs out!! The people next to me were like this :| too, I was like, WTF, its QUEEN! YELL, SHOUT, SING!! This guy a couple rows a head of me was TOTALLY wasted, it was HILARIOUS!!!

DreaminQueen user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1382 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Jul 06, 21:00 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Queen are the Champions wrote: /QUOTE]
I was sooo the loudest at the Toronto show too! I was screaming my head off and i lost my voice the next day, and i was the only one going crazy! The guy sitting next to me was just sitting there with his arms crossed and this face like :| the whole time, haha, and i was screaming in his ear and singing along....i wish i had a camera that night tho, LOL i can just picture your mini movie!

OMG, the more i think about it, the more excited i am too!! i told my mom and my sister yesterday and they were just like "that's nice" and i was jumping around with this huge smile on my face XD i'm STILL wearing this huge smile on my face XD! XD! I'M SO EXCITED!! XD! Hope everything works out for you! Definitely worth the horrid McDonald's shifts! XD! This is gonna be awsome!!



LOL ME TOO! lol and my frieds boyfriend who was sitting next to me's ears can attest to how much screaming i was doing! lol I SANG ALONG TO EVERY SONG AND CHEERED AND JUMPED AND MY ADRENALINE WAS PUMPING AND MY HEART HAD TO BE GOING AT LEAST A MILLION MILES A SECOND! And one lady 2 ROWS behind me asked me at one point ot sit down... i kindly obliged for like 2 secs!
I WAS LIKE ITS A ROCK CONCERT people, GET OFF URE ASSES AND SHOW THESE LOVELIES SOME LOVE!!
God that was the greatest night of my life...

Yea, if my supervisior ever calls me back then ill be heading over there. ::\ o joy! Not... Unless one of the other places i applied to calls... *crosses fingers*




SK user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 812 posts
add to buddy list send PM

Posted: 13 Jul 06, 22:22 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Can't wait for this one. I'll definately be there

Queen are the Champions user not visiting Queenzone.com
Queen are the Champions
Bohemian: 206 posts
add to buddy list send PM

Posted: 14 Jul 06, 13:39 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

haha, yea, I kept standing up during that concert too, and everyone else was sitting! I was like wtf?!?! this is a concert! and since i kept standing, everyone else had to stand cuz they couldn't see cuz i was standing. i sat down for a sec, but then i got up again. Oh, i wasn't the only one in Toronto going crazy! that's good :P I was definitely the only one in my area though. I was wondering if they were actually Queen fans or not! haha, how could they sit like :| with their arms crossed the whole time?! Best night of my life. I even cried.

OMG, I had a DREAM last night about going to this We Will Rock You thing! I better start saving too! I can't wait! XD

DreaminQueen user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1382 posts
add to buddy list send PM

Posted: 14 Jul 06, 18:02 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Queen are the Champions wrote:

haha, yea, I kept standing up during that concert too, and everyone else was sitting! I was like wtf?!?! this is a concert! and since i kept standing, everyone else had to stand cuz they couldn't see cuz i was standing. i sat down for a sec, but then i got up again. Oh, i wasn't the only one in Toronto going crazy! that's good :P I was definitely the only one in my area though. I was wondering if they were actually Queen fans or not! haha, how could they sit like :| with their arms crossed the whole time?! Best night of my life. I even cried.

OMG, I had a DREAM last night about going to this We Will Rock You thing! I better start saving too! I can't wait! XD


lol woot! tell me about your dream! hehe

I cried too, it was an emotional night for me. But in a COMPLETELY joyous mode... :-D
You couldnt sandblast the smile off my face if you tried when i talk about it!