Forums > Queen - General Discussion > Freddie was Jack the Ripper, proof!

forum rss feed
Author

DudleyFufkin user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 582 posts
add to buddy list send PM

Posted: 20 Nov 06, 16:56 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6164544.stm

Unbelivable that he got away with it all these years.


"your shit and you know you are".
Joeker user not visiting Queenzone.com
Joeker
Bohemian: 753 posts
add to buddy list send PM

Posted: 20 Nov 06, 17:43 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

of course...you didnt know that?

What do you think Death On Two Legs was all about?


Roger: Can I go To Lunch Now?

Brian: No, You Can't...

---------------------------------------

Freddie: Oh Shit, All this crap again?!



"If I had to do it all over again, yes why not? why not
Bohardy user not visiting Queenzone.com

Deity: 2447 posts
add to buddy list send PM

Posted: 20 Nov 06, 19:40 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Hmmm.

'twould appear that the e-fit is no longer in that BBC story.

Anyway, I thought the exact same thing when I saw the story this morning.

Here's the pic:

http://images.theglobeandmail.com/archives/RTGAM/images/20061120/wripper1120/ripperinside2.jpg


Gullibility and credulity are considered undesirable qualities in every department of human life -- except religion.
blerp user not visiting Queenzone.com
blerp
Deity: 2438 posts
add to buddy list send PM

Posted: 21 Nov 06, 00:27 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Haha, that's cool


I'm so pissed I could spit.
Markman38 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 295 posts
add to buddy list send PM

Posted: 21 Nov 06, 03:06 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

HA HA HA HA I saw the same picture and thought the same thing yesterday, yes unbelievable that he was allready 150 years old or som,ething like that. The man didn't age at all,. I think that if he was Jack the Ripper that is the ultimate proof that he isn't dead at all :-)

Bobby_brown user not visiting Queenzone.com

Deity: 2300 posts
add to buddy list send PM

Posted: 21 Nov 06, 12:49 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Bohardy wrote:

Hmmm.

'twould appear that the e-fit is no longer in that BBC story.

Anyway, I thought the exact same thing when I saw the story this morning.

Here's the pic:

http://images.theglobeandmail.com/archives/RTGAM/images/20061120/wripper1120/ripperinside2.jpg



Now we know that Freddie action figure was Jack the ripper!!

Take care

Katastrophe Mercury user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 307 posts
add to buddy list send PM

Posted: 21 Nov 06, 13:45 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

hahahahahaha, i saw that an immediately exclaimed "holy shit!" xD

SweetestSightEverSeen user not visiting Queenzone.com

Rocker: 28 posts
add to buddy list send PM

Posted: 21 Nov 06, 16:26 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Brian even titled his new blog "Fred The Ripper?"!

sparrow 21754 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1947 posts
add to buddy list send PM

Posted: 21 Nov 06, 22:58 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

just because someone has dark features and a moustache doesnt mean he looks like freddie, that would mean a heavy amount of the population...


why pay the visit when the visit is free?



"this shitty guitar wont play what i want! it only knows three chords!"
Queen-Obsessed user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 196 posts
add to buddy list send PM

Posted: 21 Nov 06, 23:55 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Sparrow don't ruin the fun

lol Freddie was old when he died I guess :P Freddie The ripper :D


17, and obsessed with Queen lol
val 29467 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 425 posts
add to buddy list send PM

Posted: 22 Nov 06, 13:17 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I never thought old fred would be like that, he dissapoints me!
lol


but you don't give me comfort and a man's gotta get it somewhere -brian may

i'll give you comfort brian XD
bigV user not visiting Queenzone.com
bigV
Royalty: 1646 posts
add to buddy list send PM

Posted: 22 Nov 06, 14:01 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

kingarthur wrote:

of course...you didnt know that?

What do you think Death On Two Legs was all about?


I think by the time the recording of that album was nearing the end Freddie started feeling remorse. Just think about the lyrics of BoRhap.

V.



I'm as mad as HELL, and I'm not going to take this anymore!

theCro user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1056 posts
add to buddy list send PM

Posted: 22 Nov 06, 15:25 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

bigV wrote:

kingarthur wrote:

of course...you didnt know that?

What do you think Death On Two Legs was all about?


I think by the time the recording of that album was nearing the end Freddie started feeling remorse. Just think about the lyrics of BoRhap.

V.


Mama, just killed the man

Markman38 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 295 posts
add to buddy list send PM

Posted: 23 Nov 06, 05:00 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Yeah and what about "I go crazy"