Forums > Queen - General Discussion > Bohemian Raspberry!

forum rss feed
Author

squidbits user not visiting Queenzone.com

Champion: 78 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Mar 07, 17:21 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

This is awesome! Ben and Jerry's made an ice cream flavor in honor of Bohmeian Rhapsody! Its vanilla with fudge brownies and rasberry swirls (yum!).Its called Bohemian Raspberry, if anyone sees it tell me where you saw it!

QueenTaylor user not visiting Queenzone.com

Deity: 3881 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Mar 07, 17:27 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Yeah..I heard about that...I'm going to find it, eat it, then save the carton. lol


"May you all have champagne for breakfast." (: http://theroyalqueenspad.queenzone.com/
FriedChicken user not visiting Queenzone.com

Deity: 10641 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Mar 07, 17:32 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I have 100s of cans of Queen catfood in my house. And I don't even have cats. I bought it because it was named Queen in honour of Queen. I also bought it because Freddie loved cats


"On the first day Pim & Niek created a heavenly occupation. Pim & Niek blessed it and named it 'Loosch'."



(Genesis 1:1)
QueenTaylor user not visiting Queenzone.com

Deity: 3881 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Mar 07, 17:34 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Are you serious? Wow...although, I'd probably do that too, except..it wouldn't be 100 bags.


"May you all have champagne for breakfast." (: http://theroyalqueenspad.queenzone.com/
Deacon Fan user not visiting Queenzone.com
on vacation
Deacon Fan
Royalty: 1757 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Mar 07, 20:44 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I remember hearing about the Jones soda but never saw that flavor here. Stores seem to carry a maximum of about 4 flavors here.

I always buy Queen olives btw.

queen4eva224 user not visiting Queenzone.com

Bohemian: 242 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Mar 07, 20:50 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

dang it! i went to get ice cream today but it was baskins robins. i need to find that ice cream



and the catfood. ha.

ScaramoucheFandango user not visiting Queenzone.com

Champion: 71 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Mar 07, 22:42 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

According to his writing, it can only be found in the UK. YAY! I am going next month :D


O_o
rocks. user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1808 posts
add to buddy list send PM

Posted: 15 Mar 07, 22:51 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

damn, it looked fucking good!! LOL!

sparrow 21754 user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1947 posts
add to buddy list send PM

Posted: 16 Mar 07, 12:29 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=red>The Audacity of Charles wrote:

Jones Soda also has something named "Bohemian Rasberry" and other flavours with suspicious names.



haha yep, its on my famous wall!


why pay the visit when the visit is free?



"this shitty guitar wont play what i want! it only knows three chords!"
JoxerTheDeityPirate user not visiting Queenzone.com
JoxerTheDeityPirate
Deity: 6272 posts
add to buddy list send PM

Posted: 16 Mar 07, 18:06 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color="FF66FF">Scaramouch Fandango wrote:

According to his writing, it can only be found in the UK. YAY! I am going next month :D

well,ive never seen it here..


isnt innuendo an italian suppository?

im gonna ride the wild wind!

its_a_hard_life wrote:you nutcase you rule!

joxer replies: but in a nice way :-]