Forums > Personal > saved by the bell

forum rss feed
Author

Adolfo and the spiders from Mercury user not visiting Queenzone.com
Adolfo and the spiders from Mercury
Royalty: 1054 posts
add to buddy list send PM

Posted: 29 Apr 07, 05:29 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Im watching some of the old episodes and it takes me back, I love it, do you?


:)
steven 35638 user not visiting Queenzone.com
Band ten hut!
steven 35638
Deity: 2132 posts
add to buddy list send PM

Posted: 29 Apr 07, 10:38 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Haha...good show! I don't watch much TV nowadays actually. I feel TV has been contaminated with such worthless crap these days, it just isn't the same anymore. Stupid American Idol!


"Fuck today, it's tomorrow." - Freddie Mercury
miracle-man! 29382 user not visiting Queenzone.com
miracle-man! 29382
Bohemian: 194 posts
add to buddy list send PM

Posted: 29 Apr 07, 18:36 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I know what ya mean by contaminated TV. Ugh,even saturday mornings aren't worth getting up for anymore. At least you have youtube for all your fave shows,but you can't record anything off there.

As for Saved by the bell,I never really liked that show even back then,but mys sister loved it,but yeah it also brings back some sweet memories of the late 80's and early 90's.

Those were the days...

***Marial-B*** user not visiting Queenzone.com
Mrs. Meijer
***Marial-B***
Deity: 2285 posts
add to buddy list send PM

Posted: 30 Apr 07, 02:52 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

In my personal space there's a reference to the show xD


Barcelona, October 22nd 2008
Sweetie user not visiting Queenzone.com
shitbrick
Sweetie
Deity: 2835 posts
add to buddy list send PM

Posted: 30 Apr 07, 03:46 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

I LOVE THAT SHOW!!!



Does anyone like Degrassi Jr. High...or whatever it's called?




Evil will always triumph 'cause good is dumb.
The prophet's song user not visiting Queenzone.com

Royalty: 1044 posts
add to buddy list send PM

Posted: 30 Apr 07, 06:59 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

<font color=FF0033 face=symbol>Freddie wrote:

Haha...good show! I don't watch much TV nowadays actually. I feel TV has been contaminated with such worthless crap these days, it just isn't the same anymore. Stupid American Idol!


I'll be the first to admit that the shows on the telly today are utter rubbish, but one really gets me. It hypnotises me to sit on the couch and watch the whole damn thing: Antiques Roadshow. I have no idea what I find so facinating about it but I have to watch it. I feel like I should be going to some AA (antiques anonymous hehe) meeting and be like "Hello, my name is Cally and I'm addicted to Antiques Roadshow". It's bizzare how it intrigues me


"Either this kid has a lightbulb up his ass or his colon has a great idea"
Mr.Jingles user not visiting Queenzone.com
Mr.Jingles
Deity: 10532 posts
add to buddy list send PM

Posted: 30 Apr 07, 08:06 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

Back in the day I used to like that show, but now I realize it was crap. Teens get fed with any shit that involves cool California kids and they will watch it. I will agree that is not as bad as reality TV or retarded shows like The O.C.

I think Tiffany Amber Thiesen made the show worth watching, though.


[QUOTE][QUOTENAME]Brandon wrote: [/QUOTENAME]... and now the "best you can offer is Mr. Jingles? HA! He's... just pathetic.[/QUOTE]
JoxerTheDeityPirate user not visiting Queenzone.com
JoxerTheDeityPirate
Deity: 6272 posts
add to buddy list send PM

Posted: 30 Apr 07, 17:29 Edit this post Reply to this post Reply with Quote

i vaguely remember it.wasn't there a character called Scat or something?


isnt innuendo an italian suppository?

im gonna ride the wild wind!

its_a_hard_life wrote:you nutcase you rule!

joxer replies: but in a nice way :-]